SeaWorld

15 september 2016 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Donderdag 15-9-2016 naar SeaWorld. Orlando. Na de morgen zijn we naar SeaWorld gegaan. Dat is mijn favorieten park ben weg van de Orka's. Maar ook van de andere dieren hoor. We hebben 4 shows bezocht. Van de petshow hebben we helaas geen foto's van. Wel een filmpje maar die zetten we erop als we thuis zijn. Verder was het weer goed tot zeer warm af en toe dreigde er een onweersbui maar dat is weg gebleven. Om half zes zijn we weg gegaan en hebben we bij Denny's gegeten. Daarna naar huis gegaan en even buiten gezeten toen even tv gekeken waar niks op was. Net zoals bij ons in Nederland. Toen zijn we gaan slapen om de volgende morgen er fris uit te zien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Margriet:
    16 september 2016
    Die pinguïns zien er wel heel leuk uit.
    Fijne dagen.
    We hebben hier nog steeds mooi weer maar minder warm.
  2. Annemie van den Hurk:
    16 september 2016
    dat lijkt me zoooo leuk !!!
  3. Githa Reuten-Wolters:
    17 september 2016
    Lijkt me super leuk! Bij Denny's hebben wij toen ook een paar keer gegeten. Je hebt ook Danny's. Die hadden lekkere spareribs. Of is dat inmiddels niet meer?
  4. Joke Klein Wolt:
    18 september 2016
    Hallo Githa,
    Wij kennen alleen Denny's en die heeft ook lekkere spareribs. Ed die kent ook geen Danny's die heeft hij ook nooit gezien hier zolang hij komt.