Rustdag

23 september 2016

Vandaag hebben we een rustdag in gelast. Omdat ik me niet helemaal lekker voelde nou ja ik voelde me wel goed maar ik was de hele tijd aan het hoesten. En met dit warme weer is dat vermoeiend. We zijn wel even naar een Flea Market geweest om de laatste leuke dingetjes te kopen. Daarna hebben we bij de Chinees gegeten dat heeft een heel groot buffet. Je weet niet meer wat je moet eten zoveel keus is er. Na het eten zijn we naar de Walmart geweest om nog wat boodschapjes te halen. En daarna toch naar huis gereden we wilde ook nog naar de Eye Orlando gaan maar ik had geen puf meer. Dus dat doen we morgen.

1. Margriet:
    24 september 2016
    Een rustdag na zo' n druk programma doet een mens ook wel eens goed. Jullie hebben al zoveel gedaan.
    En een lekkere chinees gaat er altijd wel in.
    Geniet ervan!
  2. Jeanne:
    24 september 2016
    Leuke foto's en wat een drukte nog daar veel mooie. Foto's van dieren en voorstellingen lijkt me wel vermoeiend om overal precies op tijd te zijn maar jullie weten daar wel een beet je de weg Joke niet ziek worden zorg goed voor jezelf en ook voor
    Ed Groetjes van mij en tot horens !!!!!!
  3. Annemie van den Hurk:
    24 september 2016
    lekker !!!! Moet je straks er weer allemaal van afdansen.
  4. Githa Reuten-Wolters:
    24 september 2016
    Een rustdag is ook fijn in zo'n druk programma. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Dat jullie nog heerlijk kunnen genieten daar!